Sunday, November 27, 2011

gaypartner

dear gaypartner

kamu la teman ketawa saya 
kamu la teman menangis saya 
kamu la teman saya yang boleh share about music
kamu la teman saya yang boleh cerita pasal makanan baru
kamu la teman saya yang akan tahu pasal buku buku baru
kamu la teman saya yang tak pernah bosan dengar saya bercerita non-stop
kamu la teman saya yang akan dengar puisi puisi bodoh saya 
kamu la teman saya yang akan layan saya dekat facebook and ym 
kamu la teman yang akan calm kan saya bila saya down dengan arep 

dear gaypartner 

kenapa kamu langgar etika persahabatan kita 
kenapa kamu elakkan diri dengan saya ?
kenapa kamu tak pernah reply wall post saya kat fb ?
kenapa kamu susah nak angkat phone kalau saya call ?

dear gaypartner 

kenapa kamu pernah suka saya ?


dear gaypartner 

kamu tahu tak , yang saya rindukan kamu sangat sangat 
saya rindu semua kenangan kenangan itu 
bila jumpa kamu semalam , saya speechless :'(
i just said 
i miss you ! i really miss you ! :'(

saya hanya boleh beri satu pelukan kepada kamu semalam , kita still kawan kan ? tolong jangan hancurkan persahabatan ni sebab kamu pernah suka saya :'( and please , saya sayang kamu sebagai seorang gaypartner or bestfriend ! 








p/s when it call bestfriend , tolong jangan suka bestfriend sendiri and langgar etika bestfriend :) 





i love you lotfi taib , and still love you :') 

No comments: