Wednesday, December 21, 2011

demam

almost 2 weeks saya asik demam je , kejap demam and kejap baik , then demam lagi :'( 
and last night adalah demam yang paling teruk , saya batuk non stop then muntah muntah and i cant breath properly :'( 


2 kali jadi macam tu , wanee and ain , nak bawak pergi klinik , tapi saya malas pergi sebab , nak bergerak pon tak ada tenaga , rumah tingkat 5 , nak turun lagi , and nak naik lagi , hurmmmm , and esoknya saya ada presentation , kalau malam  ni kena tahan , for sure saya tak present esok :'( 


this time demam saya yang paling worst , and right now pon saya masih lagi demam and kepala masih pening pening , and batuk masih ada lagi , and sekarang suara pon da serak :'( 


suara da serak , how come saya nak present esok :'( 


and saya pergi clinic tadi  , dapat satu injection and buat blood test , and dapat ubat yang sangat banyaknyaaaaa 


and tangan saya masih lagi sakit sebab buat blood test tadi :'(  






hopefully demam cepat baik 












p/s I miss my ex yang akan buatkan bubur and take care of me ketika demam macam ni and he keep remind me suruh makan ubat on time :'(

1 comment:

cekkeya said...

get well soon, che are! :)