Wednesday, December 14, 2011

unknown number

last night around 3 pagi camtu , dapat call dari number yang tak saved ! okay saya da tidur and totally penat before ni sebab seharian dari pagi kat fakulti , test and siapkan report ! dia call ,and saya mamai , mula mula cakap okay je , he know my name , and he called me Niza , tak ramai orang panggil nama Niza instead dari Han   , Hayat or  Cheare ,  so I assume dia ni one of my school friend or whatever called friends , and bila saya start tanya dia , who are you ? and I know you ? , dia cakap nama dia Nik ! seriously saya tak ada kawan nama Nik since dari sekolah until now , kalau Nik Michael Masterchef Malaysia tu saya tau la :p 


our conversation berlangsung selama 4 minit and lebih , and sampai satu tahap saya terjerit dekat dia " who are you ? and I don't know you , so stop la , aku tak nak cakap dengan orang yang aku tak kenal la " then dia boleh cakap camni " kau tak yah nak sombong sangat la , jangan sampai aku apa apa kan kau , baru kau tau " heeeeeeeeeee


serious psiko ! damn you ! unknown number ! 


saya bukanlah seorang pemarah , serious ! tapi kali ni memang buat saya marah ! I know my mistake sebab tak suka save number orang kat phone , I rather to remember the number instead dari save kat phone , evenmore my bestfriend punya number , saya tak saved  ! 


so for you dear 0173574581 ! please last night punya call tu first time and last okay ! serious kamu da ganggu tidur saya and lepas tu dah tak boleh tidur dah ! damn ! 




















saya perlukan tidur yang berkualiti :'( 




















p/s and last night I wish you beside me , but you're not around T___________T








No comments: