Sunday, April 1, 2012

Hard Rock Cafe

random post for this time :)



 saya bukanlah pengumpul barang Hard Rock Cafe , tapi kak intan , angah and boy yang suka gila , everytime mereka travel dorang akan singgah HRC untuk buy something from HRC for their collection selamat saya sebagai adik tak ikut sangat hobi dorang ni , kalau tak rabak poket nak beli barang HRC everytime travel plus saya still student and tak banyak duit :)

saya just suka suasana kat sana , I really love live band performances , itu sebab , every time ada concert yang best , mostly my favourite band perform saya akan sedaya upaya pergi ! I'm so in love with music ! this is me :)

saya dah pernah pergi HRC KL , HRC Penang , and HRC Paris ! angah , kak intan and boy  yang dah pergi banyak HRC around the world ! Bali , Bangkok , Singapore ,  Vietnam , London , Paris , Manchester and so on

first time saya pergi HRC KL , lepas abis SPM ! lepak tengok band je masa tu kalau tak silap band Indonesia , Maliq and the essential , pergi dengan Hanim , one of my bestfriend masa kat sekolah , dulu handphone tak canggih so tak ada banyak gambar sangat , amik gambar pon guna camera canon biasa yang guna filem tu :p time tu 2004 , before pergi national service :)

sorry tak ada gambar untuk HRC KL :(

second time pergi dekat Penang , kali ni best sikit sebab saya stay sana ! wow oh wow ! Hard Rock Hotel memang awesome ! serious awesome ! rasa nak lepak lagi :D

saya pergi sana last year , sebab terbeli ticket flight pergi Penang , then sanggup skip class untuk merayap Penang :D



Hard Rock Hotel tu akan bertukar tukar color every 3 minutes :) 


the key and the pass for live band :D


this is my bathroom , serious awesome okay ! kalau mandi dalam ni serious saya tak nak keluar , nak mandi lama lama ;) 


crowd having fun kat dance floor , saya lepak atas minum coke ;) 


this guy totally awesome , and I'm melting when he play his saxophone :) 


mini hi-fi and flat screen TV , and tiba tiba ada my bagpack and my dslr kat tepi tu :D 



big chair at the entrance , kat sini lepak tengok mat salleh mandi kat pool , and saya tidur ketika tengah baca novel :D 


before check in , Hard Rock Hotel akan bagi orange jus free for welcome drink ;) 


and tak complete kalau tak camwhore kat guitar awesome ni :D

and this year pulak , saya pergi Hard Rock Paris , itupon singgah sebab angah and boy suruh belikan dorang tshirt HRC :p kat sini niat utama saya nak belikan dorang tshirt , so tak ada tengok Live band and tak mungkin nak stay kat hotel ! GILA ! mahal woooo , beli tshirt untuk mereka berdua and saya ? tak beli apa apa :D because I'm not a HRC collector item ;) tapi camwhore dalam ni sure buat punya , even sorang sorang :D


ni kat tangga untuk pergi ke toilet , and banyak frame gambar artist yang legend , ex : The Beatles , Madonna , Queen and so many :)  and ada gak guitar yang siap signature , mostly electric guitar ! awesome ! 


and for sure ni dalam toilet :D 




ni la tshirt yang saya belikan untuk angah , yang abang boy punya tak amik gambar , ni pon curik gambar angah kat blog dia :D 


menu untuk lunch kat Hard Rock Restaurant :p 




and the next Hard Rock Cafe yang saya akan pergi will be Tokyo and Jakarta  ! ehehe , and and Singapore , damn ! Singapore yang dekat dengan rumah tu pon saya tak pernah nak singgah pergi Hard Rock Cafe :D 






1 comment:

aida azleta said...

Ade dua pembetulan aku nak buat
1. Lampu hard rock cafe tu bukan tukar setiap 3 minit..tp 3 saat...am I right??

2. Beg pack putih tu not ur beg pack..tp beg pack aku..:p

Wah...nak g HRC tokyo,indon n spore plak..best2