Friday, April 13, 2012

CLOSER



sebenarnya cerita ni dah lama saya tengok , selalu keluar dekat star movie and banyak kali tengok :p tapi lately ni saya suka tengok cerita ni plus saya ulang ulang dengar lagu I can't take my eyes off you :p

Jude Law dalam cerita ni serious awesome , don't know why ! saya memang suka Jude Law dalam Sherlock Holmes lagi , tapi dalam cerita ni he being so psycho and damn ! I like it :p for me , love story yang tak tipikal saya memang suka :p hehehe , susah saya nak suka cerita yang happy ending plus sure saya tak berapa suka hero yang baik  :p selalu je saya suka hero yang keji :p hahahahha .Natalie Portman as usual memang terbaik , dari Stars Wars sampai ke Black Swan :p hehehehe 


cerita ni kena tengok sendiri and kaji sendiri baru lah rasa awesome :p sebenarnya malas nak ceritakan :p hehehehe 


I just love this picture , one picture with thousand meaning :) PERFECT 


p/s everything happen have a reason , be positive and live your life happily :) 

No comments: