Tuesday, April 24, 2012

l a w a k

saya selalu je buat kerja stupid , basically benda benda tu paling bodoh ! hahahaha , ada 3 situation yang saya memang stupid , kalau cerita kat orang , serious semua orang akan ketawakan :p 

pertama

saya pernah terkunci kat dalam rumah sendiri , sebab kunci rumah sendiri hilang and semua orang dah pergi class tinggal saya je yang tak ada class , and paling stupidnya saya boleh call polis untuk tolong selamatkan saya sebab saya nak submit assignment before 1p.m ! bangun dah pukul 11 , how come nak keluar rumah :( so macam tak boleh berfikir nak call housemate yang lain , saya boleh call polis ! damn ! rasa stupid gila -.- 

kedua 

saya call abah , masa tu tengah marah sangat dengan dia , then tak tengok number , saya terus bebel non stop , macam orang gila , tapi rupa - rupanya saya call prof saya sendiri :p serious rasa stupid gila -.- satu sem saya malu nak masuk class prof ! 

ketiga 

saya adalah seorang budak perempuan yang suka tak nak bawak phone , wallet or duit , kalau benda benda macam tu tak di perlukan :p kadang kadang pergi kedai bawak duit je , ic lesen , phone tinggal kat rumah :p malam haritu saya hantar kakak kat rumah mak mertua dia kat sri petaling , sebab dia nak amik kereta dia , and saya terus balik sebab malas nak singgah rumah mak mertua dia :p basically perjalanan dari rumah kakak ke rumah mak mertua dia tak perlu lalu toll , tapi malam tu , oleh kerana saya terlalu leka layan lagu kat dalam kereta saya terlepas simpang nak balik rumah ! damn ! terpaksa lalu tol kesas RM2.20 ! dalam kereta langsung tak ada duit , touch and go pon dalam wallet , haih plus handphone tak ada credit , saya bawak BB je , gila hebat kan masa tu :p so saya park kereta tepi jalan berdekatan dengan tol pasang double signal , keluar kereta and berfikir ! macam macam saya fikir , kalau whatsapp kakak , sure kena marah , nak pengsan tepi jalan pon ada gak :p so saya berlegar legar tepi jalan , then dengan berani mati saya ketuk cermin kereta myvi , buat muka kesian cakap tak ada duit nak bayar tol , ehehhe , pakcik tu pon kesian kot sebab saya pakai short dengan tshirt je :p baju lepak rumah :p ehhehehe , then pakcik tu nak bagi RM5 , tapi saya dengan yakinnya nak RM2 sebab saya ada 20 sen dalam kereta :p gila stupid masa tu rasa , grrrr 


so hidup saya yang unexpected ni memang macam macam :p sometimes saya sendiri tak terfikir saya akan buat kerja kerja pelik macam tu , padahal kalau difikirkan , serious itu lawak , and orang lain tak kan buat , tapi saya buat:p 



nak mengorat Shah Jazle pon saya pernah terfikir :p HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH


3 comments:

NIZAM said...

Han,

nak gelak guling2 dulu boleh tak? klaka tau. dah tu apa jd lepas kol polis? then yang kol prof tu? sape2? may I know him/her? mintak duit? lagilah kelakar. sempoi tau Han ni.

p/s: bila snap pic dgn shahz jazsle tu?

h.a.n said...

hahahahahah , kesudahan cerita tak boleh cerita , serious itu malu :p ehehehhe

dah lama dah , masa dating dengan dia :p hahahahhaha

aidaazleta said...

tu bengong namenye....hahaha...

ko mmg careless!!

sila ubah sikap anda =D