Friday, April 6, 2012

STREET DANCE 2




saya baru je balik dari tengok movie ni dengan Aliff , tengok kat cathay cineleasure , serious cerita ni terbaik ! tapi tak berapa suka sangat bab romance , 

street dance 2 ni tak ada continue dengan street dance 1 pon , cerita dia totally lain , cerita dia pasal Ash american guy yang kerja as a pop corn guy dekat London , then dia buat 1 crew street dance , dari London , ke Berlin ke Rome , ke Amsterdam and macam macam tempat lagi ( dah macam euro trip ) then dorang terus lepak kat Paris sebab competition tu kat Paris ! 

so Ash ni nak try combinekan street dance B-Boy dengan Salsa and Tango :) new dance for street dance :D
and new dance tu totally awesome :D seriously 

basically cerita ni banyak kat Paris , kat Piggale , kat Eiffel Tower , kat Nontre Dam and semua tempat yang saya dah pernah pergi , so ada certain part tu terimbau kenangan kat Paris dengan dia :) 

saya bagi 8.5 dari 10 :) 

sebab saya memang suka tarian pon , cuma dalam movie ni saya tak suka part romance , tak best sangat :D hahahah , plus tengok dengan Aliff , HAHHAHA , serious pelik :p and to tell the truth awek dalam movie ni serious hot , badan dia hot gila ! jealous woooo 



No comments: