Monday, May 7, 2012

Farah Aliaa and Fuad

semalam saya , Ain , Wanee and Apin pergi wedding Farah and Ahmad Bard kat Melaka , tapi kitaorang gerak petang , sebab Ain and Wanee ada seminar untuk student master , then paginya saya kena bawak anak buah saya Hadif ada sukan tahunan dekat Kota Kemuning , so tunggu Hadif abis game , then saya hantar balik , baru saya balik Shah Alam balik untuk pergi Melaka and tunggu Ain and Wanee abis seminar , so araound pukul 5 baru gerak dari Shah Alam , and wedding pon dah habis , saya yang drive sepanjang perjalanan dari Shah Alam - Melaka and Melaka - Shah Alam


the driver 

antara kami berempat hanya saya je yang pakai baju kurung , Wanee , Ain and Apin , pakai  jeans and blouse je , now nampak sangat saya je yang semangat waja untuk pergi wedding my BFF Farah Aliaa 


me , the new-wed's , Wanee , Ain and Apin 

sepanjang perjalanan kerumah Farah , saya terlalu Kem Warisan Masjid Tanah , saya dapat national service selepas habis SPM , saya ditempatkan di Kem Warisan tu la , damn ! dah 7 tahun saya tinggalkan kem tersebut okay ! first boyfriend saya official masa kat national service :p HAHAHHAHAHAHA 
prinsip hidup saya , tak kan ada boyfriend masa sekolah :p HAHAHHAAHAHAH , gila poyo :p and exboyfriend saya yang kat national service tu(  Farhan )  sekarang kat UK , continue belajar kat sana , dia amik pergigian , lepas ni boleh pakai braces free :p and suddenly I miss him :'( 

for you FARAH ALIAA 

Congrats babe , aku tau kau dah masuk fasa baru , dah jad Mrs.Fuad , jaga diri , jaga perlakuan seorang isteri , masak dengan penuh kasih sayang okay , masak untuk orang tersayang ni best :p hehehe , honeymoon kat Phuket tu , elok elok sikit perangai , jangan nak pakai 2 pieces je :p HAHAHAHAHHAHA 
kalau banyak duit boleh pergi Paris :p aku dah pre-honeymoon dah kat sana , so aku boleh suggestkan kau honeymoon kat sana :p HAHAHAHAHHAHAH , kalau nak bawak aku jadi tour guide pon boleh :p semua tempat romantic wey :p now kau dengan aku dah ada jurang yang giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiila beza , kau dah kahwin aku belum kahwin lagi , huaaaaaaaa , siapa nak dengar cerita aku lagi ? siapa nak bagi pinjam bahu lagi ? aku akan sentiasa ingat all the memories between us , masa aku happy and down dengan Arif Syahir , masa aku sedih dengan Era and Alun , masa aku takut kena serang dengan Eva yang psiko tu , eehhehe , masa kita lepak kat Murni and semua semua la :) 

aku doakan kau bahagia sehingga akhir hayat okay ! seriously kau bertuah dapat orang Johor :p ehheheheh 


SELAMAT PENGANTIN BARU FARAH & FUAD






love 
hayat haniza malek 


No comments: