Thursday, August 23, 2012

demam raya




hari raya ketiga saya dah demam , aduh stress , pagi tu saya sempat raya 3 rumah , rumah angah , rumah mama and rumah mak long non , and balik rumah je , saya masuk bilik terus pengsan , masa dalam kereta tu , saya dah rasa badan saya macam tak sedap je , tapi gagahkan diri , ikut family beraya :( raya pertama and raya kedua saya memang puas beraya , balik kampung and pergi JB , makan tak ingat dunia :( sila salahkan diri sendiri Haniza -.-



everytime saya demam , saya akan muntah muntah , tapi kebiasaannya muntah air , oh damn stressnya , mak and abah bawak pergi klinik , doctor cakap temperature tinggi 41 degree , tekak bengkak and batuk sebab kurang minum air masak , rasanya saya dah minum air masak begitu banyak kot -.-



and now ni dah hari ketiga dah , panas dah kurang , cuma tinggal batuk and sakit tekak je -.-
hopefully demam ni akan kebah supaya saya dapat beraya area KL pulak -.-



letih wooo demam demam ni , sebab biasanya saya kalau demam memang akan teruk , one more thing saya and hujan memang tak berkawan baik !






muka demam pon boleh senyum lagi -.-

No comments: