Friday, August 10, 2012

step up revolution



this movie totally awesome ! seriously ! or maybe saya adalah pengemar dance movie :D 
and this time step up revolution tak sama dengan step up 1 2 3 , and kalau saya nak compare dengan street dance 1  and 2 pon tak boleh nak compare ! saya memang nak tengok cerita ni since 2nd August lagi , tapi oleh kerana dah janji dengan Aliff nak tengok dengan dia , so tunggu la and last 2 days saya pergi berbuka puasa dengan cousin saya Thafiz and suddenly , he surprise me with the ticket :p heheheheh 
and sorry Aliff , saya tengok dulu ! hahahhaha , takpe this friday , saya sanggup tengok sekali lagi :D 

and this time , no more competition street dance dalam step up ! dia just buat flashmob and upload kat youtube , hero kali ni sangat hot kot ! serious tough and can dance , major turn onn la :D 

typical movie , mesti ada conflict and romance , tapi conflict and romance kali ni tak best sangat , saya tak teruja sangat pon , maybe heroin dia Emily tu tak hot sangat kot :p hahahahhaha 

guys , you should watch Step up revolution ! saya bagi full stars untuk this movie ! saya susah nak suka movie , and bila saya suka , memang movie tu best la ! trust me ! 


No comments: