Wednesday, September 19, 2012

Wanee and Me

saya selalu terfikirkan hal ini , kalau saya tiada nanti , mungkinkah semua orang yang saya kenal , mahu or tak maafkan saya :(

lewat kebelekangan ni , selalu je fikir macam macam , setiap kali conversation dengan Wanee , kitaorang akan selalu cakap macam ni



me - sayang , kalau aku mati dulu before kamu , kamu tolong delete semua account aku ye , FB , twitter , blog , youtube and so on , aku tak nak la , bila aku tak ada nanti , kalau ada orang rindu aku dia tengok balik page aku

Wanee - aku juga sayang , kamu pon buat juga okay , masing masing tahu password kan ?

me - sayang , kalau kamu tiada , aku tak tahu nak share cerita dengan siapa , kamu je tahu everything pasal aku , masalah diri , family , and semua semua la

Wanee - sayang , kamu jangan la cakap macam ni , sedih la , aku pon sama , kamu je tahu everything pasal aku

me - sayang  , aku lagi rela , aku tak ada dulu before kamu tak ada , I can't imagine kalau kamu tak ada dulu , aku nak cakap dengan siapa ? siapa je yang boleh faham diri aku ni , aku dah la jahat , tak kan nak cerita benda pelik pelik dengan orang lain :'(

Wanee - kamu selalu betul cakap macam ni kan ?

me - kita mana nak tahu kan , esok lusa boleh tak ada , kalau aku mati pukul 8 malam , kamu delete account tu semua esok paginya :p kamu nak ambik apa je harta aku , ambik la , buku buku , and baju baju , kalau kamu nak la , BB ni pon boleh

Wanee - :'(

me - nanti kamu tolong minta maaf kat semua orang bagi pihak aku , kalau ada hutang apa apa ke , nanti cakap dengan family aku

Wanee - aku pon sama sayang , kalau aku tak ada , kamu pon buat benda yang sama

me - sayang , kalau aku tak ada , kamu rindu aku tak ? kamu mesti rindu aku yang poyo ni , yang kejap sedih , kang gembira macam orang gila , kang sedih balik , lepas tu terus lupa

Wanee - mestilah rinduuu

me - aku pon rindu kamu gak sayang ! rinduuuu sangat sangat !





I really love you



dear Wanee sayang ,

kamu la tempat aku pinjam bahu , tempat aku share everything , every single things , kamu orang first akan tahu apa yang terjadi kat aku , I do love you and I really love you , don't know why , aku tak sanggup kehilangan kamu , eventhough kamu ada depan mata aku hari hari ! Sayang , thank you for everything ! and when I write this entry , I'm crying in front of my laptop , don't know why , and everytime ada je conversation macam ni , nanti aku nak nangis kamu pon nak nangis gak !



and I can't imagine if I lost one of my close family and one of my close friend like her :'(






love ,

hayathanizamalek

1 comment:

Anonymous said...

Very awesome blog !! I couldnt have wrote this any better than you if I tried super hard hehe!! I like your style too!! it's very unique & refreshing…