Thursday, November 29, 2012

urbanscape 2012

every year  saya akan pergi urbanscape ! annual activity saya dengan alun since 2009 , kami berdua pergi bukan sebab kami berdua urban or tak , because both of us love art , music and fashion , thats all :)


sometimes tak tahu kenapa orang nak judge orang lain dengan apa activity yang dia lakukan and music yang dia dengar , hurmmmm , entahlah ,everyone have their own perspective including me too :)

okaylah this year urbanscape buat 2hari , and this festival totally awesome ! same like last 4 years !

saya menghabiskan masa almost seharian disini bersama alun and kerol . serious tak rasa letih langsung even saya berpuasa pada hari tersebut ! and before tu pukul 9.00 a.m saya dah pergi Faculty as usual untuk studio and tengah hari lari kejap pergi Ikea dengan rakan rakan diploma Arau :p 



and sila lihat gambar sampai muntah :D , actually banyak lagi gambar and sorry sangat sebab ambik gambar guna tab je and don't expect quality gambar yang elok and sorry again gambar tak tersusun ikut hari sebab update blog guna tab je , so tak ada masa nak susun susun gambar ! LOL 

and THANK YOU Syasya , Arloon , Kerol , Ikhwan , Iqbal and Narmi ! I had a great time with you guys ! 


and one more thing Sigur Ros totally awesome ! seriously ! macam mana dia perform live on that day sama seperti dengar CD , oh damn ! he voice totally good ! i'm in love with his voice and his song ! even satu apa pon tak faham apa yang words keluar dari mulut dia ! oh no ! I just love the  band like seriously ? saya memang minat Sigur Ros dari dulu ! and bila Sigur Ros perform my favourite song olsen olsen , rasa macam tak percaya , dengar Olsen Olsen live okay ! saya siap jerit kat Iqbal , hey they perform my favourite song! and saya suruh Ikhwan recordkan lagu tu ! 

and Yuna pon as usual best ! masa Urbanscape 2009 dia best sama juga Urbanscape 2012 ! no more words to Yuna , she is Yuna and she's awesome :) 




on this time saya tengah buat peace ketika Sigur Ros tengah perform ! 

me Iqbal and Ikhwan :) 




first day Urbanscape ! 


second day Urbanscape !

above - I want to blame  Sigur Ros 
below - I want to blame Yuna 



me and Arloon Anuar 



the ticket 





to me love is MYSELF 



she is YUNA baby ! 



us 



me and Imran 



firework baby :) 



me , Iqbal and firework 



Sigur Ros baby ! 



this is what I got at Urbanscape 



before and after Urbanscape 




my wishlist for birthday most accomplish ! alhamdulillah :) 

No comments: