Friday, January 11, 2013

saya blogger dari negeri mana



oleh kerana baru habis paper tadi , and tunggu next paper on 19th January , so saja join ni :) 

okay saya asal Johor , dibesarkan di Johor and segalanya Johor ! and I'm proud to be Johorian :) yay

Johor best sebab banyak makanan yang best best ! mana nak dapat pisang goreng cicah sambal kicap ? Johor je kot plus ada kacang pool ! ada Nasi Beriyani and whatsover call awesome food ! 

and the important is Johor sebelah dengan Singapore ! basically fashion and music , orang Johor akan tahu dulu before orang negeri lain ;) 

plus Johor ada slang cakap sendiri , itu yang seronok plus kita orang tak ada loghat :) hihihih 

okay la , saya rasa ramai lagi blogger dari Johor yang akan update best best pasal Johor 



bye the way , nanti boleh pergi Legoland kat Johor ! 


love , 
hayathanizamalek 

12 comments:

NIZAM said...

I'm Kelantanese. ada loghat yang pekat. hee.

Johorean cakap bahasa standard kan. bole jd benchmark utk bahasa melayu. ;)

Anonymous said...

"orang Johor akan tahu dulu before orang negeri lain"

every johor will think like that..
that y since i was in school.. i call every johor is sombong n berlagak.. n pandang rendah kt org lain.. so pless change ur mind set of people from other negeri..

h.a.n said...

nizam : hihih , kelantan makanan sedao and murah

h.a.n said...

anon : mana ada kitaorang sombong , kitaorang okay je la :)

Cik Aichrah said...

Singgah dari segmen y sama ^^
dri Kelantan ^^ btw done follow awk!
Jemput singgah sini gak yer ;)

http://aichrah.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

Mohd Lokman Bin Ramli said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. ^_^. selamat berkenalan kepada yang baru mengenali diri saya. Saya blogger dari terengganu tetapi sekarang menetap di melaka. jemput singgah ke rumah saya yang tak sebeberapa ini. Maaf juga lambat buat lawatan sebab sibuk dengan final exam..

http://www.lokmanramli.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html

Eedi Aziz said...

salam blogger dari Kelantan...bertandang dr segmen sama...Jemput ke Ladang "Pengemis Cinta"

Irwan Alessa said...

Assalamualaikum, saya dari segmen yang sama.. terjah dan follow awak sekali..

jom datang ke blog saya, blogger Johor punya cerita :)

http://www.irwanalessatyme.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

yeen miscelivious said...

wahhh johor.. i loike johor ~
jom terjah ke nogori plk hik2
http://treasurelicious.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

♥Farhana♥ said...

datang dari segmen yang sama , blogger dari perak . done follow . jemput singgah dan follow blog saya --- > http://duniahatisaya.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

salam perkenalan :)

Mysyah Holiday said...

Assalamualaikum,
Slm singgah dan Slm blogger.
Done Follow. Dtg dr segmen yg sama, blogger dr Johor. Link


Jemput join segmen sy yer di (Tengok sini).

deno said...

deno dari segmen yg sama... jom ke blog deno? :)

www.dayangdeno.blogspot.com