Sunday, February 17, 2013

Dip n Dip Bangsar

Syasya bestfriend Wanee , Wanee bestfriend saya ! so tak ada masalah untuk saya dengan keluar dengan mereka berdua :)

by the way , last saturday , Syasya turun KL , seharian kamu keluar pusing pusing KL , sebab Syasya turun KL ! hihih , seharian okay ! plus Syasya teringin sangat nak makan dekat Dip and Dip ! 

so mula mula , kitaorang pergi Mid Valley dulu untuk lunch and tunggu kawan Syasya sampai , lunch dekat Paparich The Garden , saya just makan chicken porridge je itupon untuk alas perut :p 

then bila dah habis makan , saya , Wanee , Syasya and Mi ( kawan Syasya ) pon jalan jalan dekat Mid Valley ! oh  no ! terlalu banyak sale okay ! Mango , Zara , Topshops , Topman , Forever 21 and semua semua la ! saya sempat singgah H.E by Mango , banyak juga yang nice untuk lelaki , teringat Syahmi pernah minta saya satu winter jacket dari H.E by Mango :p 
by the way stressnya tengok sale sale ni !  , oleh kerana saya tak mahu shopping and memang boleh dielakkan , sebab saya nak ada mission lain dengan duit duit saya,  teheeee :D

lepas keluar dari Mid Valley , baru la kitaorang pergi Bangsar untuk makan dekat Dip n Dip ! itu kan main point sebenarnya keluar hari ni 


Dip n Dip 

Jalan Telawi 3 , Bangsar Kuala Lumpur 


terliur kan ? Waffle and fruits yang disaluti oleh chocolate Belgium 


yang ini serious sedaaap ! 


and ini pon sedaaaap ! 




Brownies and ice cream yang saya pilih memang sedap ! 


interior yang simple and nice :) 



menu :) 



Syasya , Wanee and me 


chocolate kat sini semua sedaap , okay bukan kerana saya penggemar chocolate ! tapi ini serious sedap okay ! no doubt chocolate from Belgium kan ? hihihihi ! milk chocolate ,white chocolate and dark chocolate yang tidak terlalu manis , nice la untuk orang lain bukan pengemar chocolate juga ! hehehhe 

guys , you should try it ! tak rugi kot ! serious tak rugi tauuuu :) hehehehe


by the way , saya sempat singgah House of Doll , butik Fazura , butik Mimpi Kita , butik Dian Pelangi , butik Block F and macam macam butik lagi , hihihihi ! 

and now area Jalan Telawi ni boleh jadi one of place yang best untuk lepak and cuci mata ! hihihi , plus banyak juga kedai kedai yang best , ada Chawan , ada Flavours , ada kedai Nasi daun pisang :) 


and lepas puas jalan jalan kat Bangsar , kitaorang merayap area Bukit Bintang pula and lepak kedai arab :) 


had a great day with my Wanee , Syasya , Mi and Su :) 





love 
hayathanizamalek 






No comments: