Friday, May 24, 2013

Kalumpang Resort Tanjung Malim Selangor

lama dah sebenarnya nak update entry pasal ni , padahal dah pergi lama dah , masa bulan March dulu ! ni May baru nak update ! LOL ,

family saya memang setiap tahun akan pergi bercuti beramai ramai , means selain daripada Hari Raya or majlis majlis tertentu yang boleh kumpul ramai ramai , time family day je la boleh berjumpa semua yang semua orang akan apply cuti untuk kumpul bersama sama :) 

Basically , selain daripada family saya yang besar tu , ada lagi 2 family yang selalu join percutian ni , family Pak Enal and family Long ! yes , saya dengan cousin cousin saya memang rapat ! macam adik beradik , which is saya boleh share probs yang saya tak boleh nak share dengan kakak kakak saya or abang saya :p hihihi 

before this , kitaorang dah pergi Melaka , Port Dickson , Mersing , Cameron Highland and Cherating , family saya memang suka pantai , hihih , cuma since last year , try pergi Cameron Highland and this year try nak merasa kehidupan dalam hutan , main sungai :) 

so my sister decided , kitaorang bercuti dekat Kalumpang Resort Tanjung Malim 

kitaorang pergi 3 hari 2 malam , dari Sabtu sampai Isnin , and dengan jayanya saya skip class on Monday tu la :p hihihihi

actually macam macam aktiviti kitaorang buat , BBQ , tukar tukar hadiah , sukaneka and gossip for sure :) 

so jom la tengok gambar saya dengan family okay :) 


muka seorang co - pilot ! and saya akan bawak my sweet pillow or baby pillow everywhere, this time cousin saya Wawa yang drive :) 





Welcome to Kalumpang Resort Tanjung Malim 






 ni scenery dekat resort ni , okay lah , sejuk and mendamaikan :) 


ayam , udang , ubi , ikan bakar for dinner ! 











ni lah semuanya family saya , termasuklah saudara mara semua :) 




H stand for Haniza ! LOL 







4 comments:

MzPyScHoLuVsMrShAkEyLeGs said...
This comment has been removed by the author.
MzPyScHoLuVsMrShAkEyLeGs said...
This comment has been removed by the author.
MzPyScHoLuVsMrShAkEyLeGs said...

Serious macam best je! :)

h.a.n said...

yes memang best pon Farah , you boleh pergi and air sungai kat situ serious sejuk :)