Friday, October 11, 2013

chapter 111013

so long be hiatus in my blog, and actually I'm super busy with class, activity and for sure with my thesis! and currently I'm a final year student :) 

banyak benda nak share sepanjang saya busy ni , 2 minggu lepas pergi Kota Kinabalu dengan family , and banyak cafe yang saya dah try lately ni, cuma tak sempat nak update ! buhuuuu :( mostly my activity saya akan share dekat instagram and twitter , now FB just untuk class and family , most of family using facebook and WhatsApp untuk berhubung antara satu sama lain ! 

sebenarnya , sometimes bila saya busy siapkan thesis sampai tak tidur malam seminggu and bila repair correction , and tak tidur malam lagi , sometimes saya mesti rasa depressed :(  I mean , I love what I'm doing now , and for sure it really mean it to me! but when I think about the future, tak tahu la , my dream tak selari dengan apa yang saya buat ! hihihihi 

last night , saya berborak dengan Kero and Syahmi about apa yang saya rasa , I mean saya tak sepatutnya la comparekan diri saya dengan orang lain , everyone have their own happiness and sadness , Syahmi pon cakap macam ni " masing masing ada rezeki masing , kalau you kerja luar negara lagi banyak peluang yang you ada , tak semestinya belajar tinggi dapat kerja bagus " . I do have my own dream , cuma bila saya tak grab peluang tu dulu , saya kecewa , nak menyesal pon dah tak boleh , bukan boleh turning back pon :)  

before this saya ada beritahu yang I got an offer from Australian agency untuk kerja kat sana for a year , and sepatutnya saya attend talk tu last month , tapi date tu clash dengan my trip to KK, since my family tak tahu saya apply untuk kerja kat sana , tak mungkin la saya dapat attend talk tu kan , tapi syukur Alhamdulillah bila saya call the agency , ada lagi talk tu next month and for sure this time saya akan attend and hopefully tak ada halangan lagi la :) 







slowly changing 

No comments: